Ügyfelek
- Gazdasági Versenyhivatal – Versenykultúra Központ
- vállalatok különféle szektorokból (pl.: média, hírközlés, élelmiszeripar)
Referenciamunkák
-
Ágazati és versenyszabályozó intézmények számára
- A szakmai felelősségbiztosítások piacának sajátosságai Magyarországon (2012)
- Utópiacok versenyjogi megítélésének kérdései (2012)
- Az árdiszkrimináció kezelése az ágazati és a versenyszabályozásban (2009)
- A túlzó árazás kezelése a versenyhatósági gyakorlatban (2008)
- A szeparáció kérdése és megvalósításának hatása a versenyre és az iparági működésre a hálózatos iparágakban, különös tekintettel a távközlésre (2007)
-
Piaci szereplők számára
- szakértői elemzés és tanácsadás versenyjogi ügyekben, konkrét eljárásokhoz kapcsolódóan és előzetes értékelések során
- versenypolitikai szempontból szóba jöhető érintett piacok meghatározása
- piaci erő értékelése részesedések és egyéb tényezők alapján mentesülési küszöbszámok és gazdasági erőfölény szempontjából
- megállapodások és egyoldalú magatartások versenyre gyakorolt múltbeli hatásainak azonosítása és értékelése
- fúziók versenyre gyakorolt jövőbeni hatásainak azonosítása és értékelése, hatékonysági előnyük számszerűsítése
- szakértői vélemény nyújtása peres eljárásokban
- szakértői elemzés és tanácsadás versenyjogi ügyekben, konkrét eljárásokhoz kapcsolódóan és előzetes értékelések során